Barcelona    29/11/202

Ens complau informar-vos que la Sala 87 del Museo del Turismo va ser inaugurada ahir  pel  Sr. Alberto Bosque en un emotiu acte en el que van participar representants i col.laboradors  de l’organització i la comunitat educativa  del centre eCat- bcn Institut Lluïsa Cura.

La Sala 87 és la primera que s’inaugura en la ciutat de Barcelona i es troba ubicada en el hall d’entrada a l’institut. Un institut públic  que compta amb 106 anys d’història, dels quals els últims vint, dedicats a formar als futurs professionals del sector turístic.

Aquesta Sala és el resultat d’un gran treball de recuperació de l’evolució del turisme i del seu impacte en la nostra ciutat per una banda, i per una altra,, també representa un homenatge al turisme a nivell mundial.

Volem agraïr les cessions de material d’ institucions i l’ ajuda de  col.laboradors com: Turisme de Barcelona, Sala 34 de l’Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges, Maria Engracia Santos, Pau Morata, entre molts altres.

Qualsevol persona interessada pot contactar amb la Sala 87 mitjançant els canals dels que disposa l’organització The Museum of Tourism així com el web i xarxes socials de l’Institut eCAT-bcn Institut LLuïsa Cura.

Barcelona    29/11/202

Nos complace informarles que la Sala 87 del Museo de Turismo fue inaugurada ayer por el Sr. Alberto Bosque en un  emotivo acto en el que participaron representantes y colaboradores de la organización y la comunidad educativa el centro eCAT-bcn Institut LLuïsa Cura.

La Sala 87 es la primera que se inaugura en la ciudad de Barcelona y se encuentra ubicada en el hall de entrada al instituto. Un instituto público que cuenta con 106 años de historia, de los cuales los últimos veinte, dedicados a formar a los futuros profesionales del sector turístico.

Alberto Bosque, Coordinador del Museo del Turismo, junto a Esperanza Pérez, responsable de la sala 87.

Esta Sala es el resultado de un gran trabajo de recuperación sobre la evolución del turismo y su impacto en nuestra ciudad por un lado, y por otro, también representa un homenaje al turismo a nivel mundial.

Queremos agradecer las cesiones de material de instituciones y la ayuda de colaboradores como: Turisme de Barcelona, Sala 34 del Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges, María Engracia Santos, Pau Morata, entre muchos otros.

Cualquier persona interesada puede contactar con la Sala 87 mediante los canales de los que dispone la organización The Museum of Tourism así como la página web y las redes sociales del centro eCAT-bcn Institut LLuïsa Cura.